vendredi 13 juillet 2007

III

Bill Clinton şi începerea vieţii sexuale

Mi-am început viaţa sexuală la 20 de ani, cu un terchea berchea, la întâmplare, săturată de iubiri platonice şi îngrozită de faptul că aş muri virgină. Uneori, când sunt în toane bune, îmi spun totuşi că Laci semăna cu Ştefan Bănica Jr.
În anul acela venise Bill Clinton în România şi zisese: stay in the course, stay in the course, the future is yours!Atunci, o mare poartă s-a deschis spre lume; românii au crezut că viitorul lor va avea o împlinire rapidă, în linie dreaptă, tot aşa cum am crezut şi eu, ca orice virgină, că prima mea partidă de amor va deschide o serie regulată de astfel de partide.
Aveam o vecină de vreo patruzeci de ani, foarte îndesată, cu o mustaţă proieminentă deasupra gurii, despre care auzisem că era virgină. Până atunci nu prea am făcut eu legătura între înfăţişarea ei fizică şi lipsa ei de activitate sexuală, dar cum în viaţa mea nu se întâmpla realmente nimic, am început să mă gândesc că dacă nu acţionez, aveam toate şansele să-i calc pe urme.
Într-o zi mi-am luat inima-n dinţi şi am convocat-o pe Cami, rugând-o să vorbească cu prietenul ei să-mi prezinte pe cineva de urgenţă.

Aş fi preferat ca dezvirginatorul meu viitor să aibă puţin înclinaţii de cartier-auzisem că ăştia sunt mai potenţi, spre exemplu prietenul lui Cami era mecanic auto; într-un cuvânt, voiam să mă asigur că începutul vieţii mele sexuale va fi într-adevăr cu folos.
Peste vreo două săptămâni aveam o întâlnire aranjată, era chiar de Înviere; mă gândeam că ăsta era un semn bun, că aveam să mă mai deştept.
M-am dus la întâlnire îmbrăcată cât mai mişto; la faţa locului mă aştepta un tip arătos, brunet, şi îmbrăcat în trening. Pe atunci nu ştiam că treningul era un accesoriu vestimentar viril; pe atunci cei se se îmbracau în trening la sărbători şi de altfel în general, erau consideraţi ţărani.
Dar adevărul e că pe mine nu mă interesa câtuşi de puţin cum era îmbrăcat Laci; putea să fie îmbrăcat şi în gaci largi cu ciucurei, important era să fie bun pentru scopul pe care mi-l fixasem.
Mă uitam la el şi-mi spuneam că era un exemplar masculin destul de în putere ; ulterior aveam să aflu că era chiar foarte în putere şi că se îmbrăca în trening pentru că blugii îl jenau între picioare.
N-a fost mare filosofie să-l aduc în patul meu ; de altfel, pentru astfel de scopuri, nici nu trebuie să fie mare filosofie ; tot ce e nevoie e vână în vine ; prea multă filosofie strică în pat.
De asemenea, prea multă sinceritate strică. Nu-i spusesem deloc lui Cami că de ceva vreme descoperisem universul autosatisfacerii. Unele lucruri, pentru a provoca voluptate în continuare, trebuie trecute sub tăcere.

Într-adevăr, flerul nu m-a înşelat şi Laci mi-a dovedit că era bărbat potent ; totul s-a petrecut aşa cum asamblezi piesele unei maşini : s-a suit pe scaun, şi-a dat jos pantalonii, eu la fel, apoi ne-am încălecat unul pe altul ca două animale tinere şi doritoare să-şi cheltuie energia. Ulterior aveam să-mi dau seama că Laci făcea amor cam barbar, adică fără preludiu prelungit, doar cu bagat şi scos, ca la scos de cartofi, fără fineţuri, săruturi repezite ; cum era armăsar tânăr, îl ţinea şi de mai multe ori pe zi ; în urma acestor şedinte de sport, aprindea televizorul şi se uita satisfacut la singurul lucru din viaţă care îl interesa cu adevărat : fotbalul.

Aucun commentaire: