dimanche 15 juillet 2007

IV

Prietenia dintre un bărbat şi o femeie


Uneori îl confund pe tipul cu care mi-am pus-o prima oară cu un comentator radio, pe nume Paul, un tip cu mult farmec, nu prea înalt, slăbuţ şi fan Bob Dylan, pe care l-am întâlnit într-o seară, pe când ţinea o emisiune cu numele Trenul poetic, sau ceva de genul ăsta ; atunci fac un transfer de imagini şi pun în capul lui Laci cultura şi inteligenţa lui Paul, iar lui Paul îi adaug virilitatea ungurului, deşi intuiţia mi-a spus totdeauna că era şi la capitolul ăsta înzestrat.
Stăteam şi îi ascultam emisiunile nopţi întregi ; după atâta sex chior, era ca şi cum aş fi mâncat o perioadă lungă doar carne, fără nici o garnitură, şi aveam chef să-mi exersez şi creierul, ca nu cumva să mă trezesc cu el ruginit de-a binelea.

Aucun commentaire: